مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نور زندگی ما

عکس های پست قبلی

1393/3/12 23:50
نویسنده : مامان حدیث
7,646 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام سلاممم

خوشگل و نازم

نمیدونم چرا نمیتونستم عکسای دوربین و تو لب تاپ بریزم؟!

دیروز اومدیم خونه مادر جون و امشب از فرصت استفاده کردم که عکسا رو آپلود کنم.

توضیحات توی پست قبلی هست

الان یه مختصر توضیحی در مورد هر کدومشون میدم

هزااار تا دوست دارم بس که ملوس و باهوشی عشقم.

راستی بابایی واسه کادوی تولد چیزی برام گرفت که خیلی دوسش دارم. مرسی بابایی یه دنیا دوست داریم :*

اینجا خونه عمه زهرامه که خیییلی دوسش داریم. همگی

اینا هم نوه ها و بچه های فامیل

محدثه جون ، مهرآسا جون، مشکات جون

ابوالفضل جون، یسنا جون ، پارسا جون


باغ مهرآسا جون:

با یه عصرونه عالی پیش کسایی که خیلی دوسشون داریم

ژست هاتون تو حلق همسایه :دی

یاده عکسای قدیمی خودمون افتادم...

اینجا هم خونه دایی جونم. رفته بودیم شمشاد بگیریم :دی

و اما دوره این ماه خونه گلاره جون

جالب اینکه لباس رهام و آرتا یه جور بود ....

باز هم لاو ترکوندن های رادین

فدات شم با محبببت

حس مالکیت مشکات داره بر حس میزبانیه بنیتا غلبه میکنه و اجازه نمیده دست بنیتا به سبحان بخوره

این هم هنر گلاره جون

مرسی گلاره جون خیلی خوش گذشت و خیلی زحمت کشیده بودی


جاده هراز: مشکات عااااشقه حیووناست

فرودگاه اما: مثله همیشه100 بار از این پله ها بالا و پایین کردیم

پرواز مادر جون اینا لوفت هانزا بود و اسه همین با این دوقلوهای نیمه المانی و خواهرشون اشنا شدیم

لی ام و ژوبین! خیلی برات جالب بود که اینا دوتا هستن!!!

ایشون هم آرین داوود هستن

یه پسر شیطون و شیرین

حسابی باهاش جور شده بودی و بازی و بدو بدو کردی. آرین اومد خداحافظی کرد که بره برای چک، حسابی گریه کردی. ارین هم دست تکون میداد و می گفت برات دعوتنامه مفرستم!!!

دوره خونه یاسمن جون

قربون اون طرز نشستنتون برم من

شب مهمونی، مشکات با عینک رادین

جمعه: شهر بازی امیر پارس

مامان چه کیفی میکنه با دختر ملوسششش

یه روز سولماز جون اومده بود خونه مون و زحمت کشید کلی کتاب برامون اورد

یکیش اینه: بچه های جینگیلی، که عاااشقشی

اینم از عروسی سپیده جون و آقا مهدی

ایشالاه که خوشبخت بشن

قربونتون بررررم

 

عکسای اتفاقات بعدی تو گوشیمه چون کابل دوربین رو لب تاپ نمیخوند، دیگه باهاش عکس ننداختم

ایشالاه اونا رو هم به زودی آپلود میکنم

پسندها (5)

نظرات (17)

عشق مشکی یواش
13 خرداد 93 7:20
سلام در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم نگاهش زیباتر از خورشید دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب و آن تو بودی تولدت مبارک . . . و امیدوادم هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی ولی مگه شما 12 اردیبهشت تولدت نبود مبارک باشه یعنی مشگات میخواد دوتا بشه چون نوشی من می خوام تو این بارون فرشته ها ، اونقدر دستام و بالا بگیرم تا یه قطره بارون یه فرشته کوچولو به دستام بده ..... حالا اسمش چیه با آرزوی شادی برای شما دوست دار همیشکی شما زری سلام ماشالاه دقیقی خیالم راحت شد که امتحاناتت و به راحتی پاس میکنی اره من 12 اردیبهشتم روز معلم :دی نه دیگه نمیخوام. ولی چون پست ثابت و اول وبلاگمه دلم نمیاد عوضش کنم
عشق مشکی یواش
13 خرداد 93 7:41
سلام خواستم بگم کیکاتون خیلی خوشکل شده داخل وب اوا دیدمش سلام قربان شما، مرسی پس از اونجا ما رو پیدا کردین ؟!
عشق مشکی یواش
13 خرداد 93 7:45
میگما کدومش کار شماست کدوم کار خاله شیما با هم درست میکنیم طلا
عشق مشکی یواش
14 خرداد 93 6:19
سلام امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید یه بغل آرزو و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی… صبح نازت بخیر خانمی پس دوتایی هنرمند هستین به امید روزی که بازم دوتایی کیک عروسی مشکات جون رو درست کنید سلام شب و روزت بخیر ای بابا، ما فقط یه کم خمیر بازی بلدیم :دی مرسی، ایشالاه
حنانه
14 خرداد 93 21:23
خیلی خیلی ناز شده مشکات دخترت مثل خودت خیلی مهربونه حدیث جون قربونت برم حنانه جوووون چقدر دلم برات تنگ شدههه
زهرا مامان مه سما
15 خرداد 93 13:41
سلام عکسا کلی قشنگ و خاطره انگیز بود ببوس دختر قشنگتو سلام مرسی چشششم شما هم روی ماه مه سما جون و ببوس
حنانه
15 خرداد 93 23:40
خاله جون به مامانت بگو دلم واسش خیلی تنگه شده چرا کلوپ نمیاد نامردهااااااااااااااااا ما رو تنها گذاشتین رفتین وایر ولاین باشههههههه سلام حنانه جون من به وبلاگت سر میزنم ولی... نه لاینیم نه وایبر تو واتس اپ ایم خخخخ چشششم میایم
عشق مشکی یواش
16 خرداد 93 6:41
سلام سلام من به تو یار قدیمی منم همون هوادار قدیمی امروز امتحان دارم ولی خوندمش برا همین امدم یک سری به وب مشکات جونم بزنم راستی برام دعا کنید با آرزوی روزهای خوش برای مشکات جون و مامان و بابای مهربونش سلام محتاجیم به دعا ایشالاه امتحاناتت و خوب پاس میکنی
مامان فاطمه
16 خرداد 93 19:56
چه عکسای پر انرژی انداخته مشکات دوست داشتنی! قربونت طلا
سحرناز
17 خرداد 93 15:00
به به چه تیپی زده مشکات خانوم همیشه به عروسی و شادی ههه ههه مرسی چشات خوش تیپ میبینه مرسی و همچنین
مامان حدیث
19 خرداد 93 0:12
سلان من مشکلی ندارم که کسی وبلاگ و ببینه یا نظر بزاره :دی
عشق مشکی یواش
19 خرداد 93 7:43
سلام من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم تو می روی به سلامت سلام ما را برسانی مگه نظر قبلیم به دستتون نرسید آخه نزاشتینش یا دلیل دیگه داشته چرا نظر قبلیم رو نزاشتین با آرزوی روزهای شادتر زری سلام نمیدونم نظر قبلیت چی بود من همه رو تایید میکنم
عشق مشکی یواش
19 خرداد 93 7:58
سلام سلام بر تو که گل ها ، شکفتن را از تو آموخته اند و پرستوها پرواز را چرا نظر قبلیم رو نزاشتی مگه از دستم ناراحتی با آرزوی روزهای شادتر برای شما قربان شما زری نظر قبلیت چی بود؟؟؟ :دی
عشق مشکی یواش
20 خرداد 93 7:30
سلام سلامی به گرمی آفتاب به لطافت ابر به روشنی مهتاب من که اگه هر روز چهره ی خندون مشکات جونم رو نبینم روزم روز نمیشه فقط امدم بهتون سری بزنم و بگم امیدوارم که همیشه خوب شاد باشین خانمی نمیدونم چطور بگم اجازه میدی بعضی وقتها بهات درد دل کنم تو خصوصیات مینویسم که نخوای جوابم هم بدی ولی دوست دارم یکی به حرفم گوش بده میشه بازم ببخش
عشق مشکی یواش
23 خرداد 93 6:35
سلام باشه نمیگم ممنون امیدوارم مشکات جونم خوب باشه با آرزوی روزهای شاد و زیبا برای شما سلام وقت نشد جواب بدم مشکلی نیست طلا هرچه میخواهد دل تنگت بگو :دی
عشق مشکی یواش
24 خرداد 93 6:18
سلام سلامی که یادآور خوبی است سلامی که آغاز دوستی ست و پایان جدایی ممنون که گزاشتی بنویسم من هر روز یک قسمت از زندگیم(عشقم) رو مینویسم تا به حالا برسم اگه دوست داشتین خصوصیاتون رو بخونید با آرزوی شادی و موفقیت برای خانواده ی خوب مشکات جونم ا سلام خوبی؟ امتحاناتت در چه حاله؟ باشه، برام تعریف کن :دی فقط یه سوال من سوالاتم و چه جوری بپزسم؟ تو عمومی؟ :دی
عشق مشکی یواش
25 خرداد 93 6:52
سلام سلام به مشکات جونم و مامان مهربونش بیشتر امتحانام رو دادم تا حالا خوب بوده فقط یکیش سخت بود این استاد رفته بود دوتا سوال از حذفیات آورده بود آره هر سوالی دارید داخل عمومی بپرسید من جواب میدم ااگه بخواین ایمیل هم دارم نمیدونم چرا و فکر میکنم تو اون خواهری هستی که همیشه از خدا میخواستم سلام خوبی؟ ترجیح میدم تو ایمیل بپرسم ایشالاه بقیه ش رو هم خوب بدی اون سوالاتم احتمالا حذف میکنه نمره ش و تقسیم میکنه