مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

نور زندگی ما

مهر شادددد

1393/8/9 16:40
نویسنده : مامان حدیث
14,899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مشکاتم

خوبی خوشگلم؟ چقدر این روزا به بزرگ شدنت بیشتر فکر میکنم... حیف این روزاست! دلم میخواست تو همین سن بمونی

از اول مهر مهد میری البته هفته اول دو روز و کاملا تفریحی، بعد اون دو روز در حد 3 ساعت وو الانم هم تقریبا هفته ای 3 روز میری مهد. اوایل که میرفتم مهد، هر سری که یک از مربی هات میومد، کلی ازت تعریف میکرد! هم اخلاقت هم هوشت. اونجا باهاتون بالا بالا کار میکنن و مربیت میگفت دو بار که بگن، دفعه سوم خودت میگی... اونجا خکیر بازی و سفال و نقاشی و ... هم دارین ولی من اصلا برای اموزش نبردمت، هدفم فقط اینه که بتونی چند ساعت رو بدون من، توی یک محیط اجتماعی باشی...

بریم سراغ ادامه مطلب که بقیه حرفا رو با عکس بگم...

مشکات اردک و جوجه هاش و گذاشته تو ظرف و داره بهشون اب و دون میده ههه ههه

یکی از روزهایی که من و شیما جون مشغول کارای کیک مون هستیم و بچه ها هم سرگرم بازی

شهر موش ها: اولین سینمایی که با مشکات رفتیم و سه تامون به شددددت خوش گذشت

بار ها گفتم که عاشق کتابی: بله! مادر کتابخوان بچه هاشم همین میشن دیگه...

فان های یه مادر و دختر، تو اوغات بیکاری

اولین تولد از سری تولد ها خخخخ

تولد سبحان و امیر مهدی و امیر علی

متاسفانه من عکسی از شاه دامادا و کیک و پذیرایی نگرفتم. فقط مشکات و اریا مهر... ههه هه

ژستت و بخورم خخخخ

باز هم روزهای پر مشغله ی من و شیما جون ووو شماها....

مهمونای عزیزمون، دوستای بابایی: اروشا و مشکات ( متاسفانه رها واینمیستاد که ازش عکس بگیریم)

یه شب خوب، هفت حوض

یه شب پر ماجرا : این خانوم اسکوتر میخواست و بابای وانیا اسکوتر وانیا رو داد که بازی کنه! البته نهایتا میخواست هدیه کنه که نشد ...

مشکات داره سعی میکنه به اون بچه بفهمونه که این ماله وانیاست ...

شاید یه روز یه وکیل خوب بشی: یادمه یه بار به دادخواهی برای توپ رهام سولماز جون هم رفتی و خوشبختانه هم نتیجه گرفتی هم جایزه...

پارک اختصاصی: مجتمع تفریحی و توریستی مرضیه بهنمیر عجب جاهایی بابات کار میکنه خخخخ

و نهایتا شبی که با یه شام خوشمزه تموم شد...

تولد بابای مشکات و وانیا! به نام اونا، به کام اینا:

اینم ملوسکامون در حال نواختن پیانو یا به قول مشکات کیانو

حالا نوبت عکسای تولد علی تداعی جون

مشکات شاکی از اینکه بچه ها دارن به کیک دست میزنن:

تو رو خدا نگاه اینا رو ببین...

از اونجایی که تولدا اکثرا عصر بود، مشکات خودش میخوابید و برنامه روزانه ش و بهم نمیزد هه ههه

جیگر مامان با علی جون

و اینم میز پذیرایی (لازم به گفتنه که تمااام تولدایی که رفتیم این میزا با ادم صححححبت میکردن! همچین دوستای هنرمندی دارم من)

تو مسیر مهد و جشن کودک تو پارک تمدن

کمد کفش مشکات و رهام و وانیا

بازم 7حوض

عکسای جا مونده از تولد پرنیا جون

پسندها (3)

نظرات (8)

عشق مشکی یواش
10 آبان 93 6:32
سلام ببخشید اگه مدت طولانی سر نزدم مسافرت بودم ولی دیگه وقتم هم کم شده زیاد نمیتونم بیام دلم برای مشکات جون خیلی تنگ شده بود ممنون از مطالب و عکسهای قشنگتون امیدوارم همیشه زندگیتون به شیرینی مشکات جون باشه سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی ممنون که سر میزنی
مامان خدیجه
10 آبان 93 22:20
عزیزم مشکات جون راببوس الان داشتم عکسها را نگاه میکردم که نگار جون وقتی عکس مشکات را دید گفت مامانی این دوست منه گفتم اره اسمش هم مشکات هست دخترم گفت میشه به مشکات زنگ بزنی بگی بیاد خونمون تا بازی کنم عزززیزم مرسی ببوس روی ماه نگار جونم رو
عشق مشکی یواش
11 آبان 93 14:12
سلام سلامی به زیبایی مشکات جون خوبید آمیدوارم که خوب باشین فقط دلم براتون تنگ شده بود با آرزوی زندگی به زیبایی مشکات برای شما خانواده ی خوب و مهربون
مامی وانیا
15 آبان 93 22:41
یعنی واقعا باید بهت تبریک بگم که انقد وبلاگتو تند تند آپ میکنی خوبه ما خودمون هفته ای دو سه بار حضوری مشکاتو می بینیم و گرنه دیگه هیچی دیگه یوقت میایی وب آپ میکنی عکسهای نامزدی مشکاتو میزاری تو رو خدا چشممون نزن دیگه یه ماه در میون خوبه دیگه خخخخ حالا بزار یکی و پیدا کنیم؛ عکسای نامزدی رو هم اپ میکنم ههه ههه
عشق مشکی یواش
16 آبان 93 8:44
سلام چرا جوابم ندادی سلام چی پرسیدی؟! ندیدم!
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
17 آبان 93 11:23
تنها یک چیز است که برآورده شدن رویایی را ناممکن می سازد و آن، ترس از شکست است. هرگز از رویاهایت صرف نظر نکن، به دنبال نشانه‌ها برو… "پائولو کوئیلو" ***دیدنیهای کرمانشاهان*** 1-طاق بستان2-بیستون3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازارسنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گل کرمانشاه9-پارک کوهستان10-معبد آناهیتا11-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیاو... kermanshahan20.blogfa.com مرسی kermanshah29.blogfa.com
عشق مشکی یواش
20 آبان 93 13:37
سلام خوبید امیدوارم که خوب باشید کی مطلبه جدید میزارید دلم برا مطالبتون تنگ شده با آرزوی زندگی شاد برای شما سلام مرسی باور کن کلی عکس مونده که هنوز حجمشون رو کم نکردم... ایشالاه به زودی میزارم. همت م کم شده ههه هه
عشق مشکی یواش
23 آبان 93 5:37
سلام سلام بر مشکات جون و مامانی کم همتش امیدوارم هرجا هستین شاد باشید فقط امدم بگم همیشه بیادتون هستم و دوستون دارم سلام عزیزم. اینقدر گفتی که چشم زدی هه ههه اخه عکسا زیاده، پست بدونه عکسم که معنی نداره