مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نور زندگی ما

چندتا عکس

1393/4/7 23:31
نویسنده : مامان حدیث
9,524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان خوشگلم

امشب اولین شبه ماه رمضانه. امیدوارم خدا قدرت بهمون بده بتونیم سربلند این ماه و بگذرونیم.

سیما جون امروز نهار و با ما بود و بعدش رفتیم پارک.

چون فقط چندتا عکسه میزارم تو ادامه مطلب

عکسای خونه سارا جون که شقایق جون زحمتش و کشیده: مشکات و لیانا جون

مشکات لیانا و وانیا جون

مشکات یکی از کتاب های استیکر دارش و پیدا کرد و داره یواشکی کیف میکنه!!!

اینم پارک امروز

 

امروز بعده پارک رفتیم وسط میدون هلال احمر نشستیم، یه اقایی هم نشسته بود قرآن میخوند، باد که میزد، نمه آب ه فواره ها میپاشید رو صورتمون، خیییلی رویایی بود. ما هم از وای فای رایگان میدون استفاده کردیم :دی

این عکس و چند روز پیش از عسلم گرفتم

این هم کیان، عشقه عمه شه :*

یه گروه تو وایبر داریم با فامیل ها: این و عمو محسن فرستاد، ماله جشن خودشه

اینم عید پارساله، که فاطمه جون برام فرستاد

مرسی از همگی

پسندها (2)

نظرات (17)

ابجی سجا
7 تیر 93 23:45
ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت التماس دعا سلام ممنون، محتاجیم به دعا
عشق مشکی یواش
8 تیر 93 6:56
سلام در خلوت شب ز حق صدا می آید از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت کز مرغ شب آواز دعا می آید ماه رمضان مبارک امیدوارم این ماه براتون پر از خیر برکت باشه سلام طاعات عبداتتون قبول باشه
عشق مشکی یواش
9 تیر 93 6:31
سلام امیدوارم حال مشکات جونم و مامان مهربونش خوب باشه خانمی برام دعا کن بتونم داخل این ماه پاک بشم با آرزوی روزهایی شاد به شادی و بامزگی مشکات سلام مرسی ما خوبیم ایشالاه به هرچی میخوای برسی
عشق مشکی یواش
10 تیر 93 6:37
سلام سلام بر مشکات شیرین و بانمک خودم و مامان مهربونش امدم سری به وبتون بزنم و بگم مشکات جون رو از طرف من ببوس با آرزوی روزهای زیبا و پر از خیر نشات در این ماه زیبای خدا برای شما سلام خوبی؟ وای چقدر امسال ماه رمضان نفس گیرههه
مامی وانیا
10 تیر 93 23:44
سلام ایشاله خدا خودش کمک کنه و بتونی روزه بگیری من چند روز پیش واسه پست قبلی نظر گداشتم ولی ثبت نشده انگار ایشاله سوغاتیهاتو بخوشی استفاده کنی عزیزم مبارکت باشه ایشاله دفعه دیگه شمام بتونی بری و پسر داییت رو ببینی عزیزم سلام مرسی واقعا اگه خدا کمک نکنه، جسم کشش نداره نظرت نیومده! مرسی ایشالاه با هم دیگه ههه ههه
عشق مشکی یواش
11 تیر 93 5:52
سلام امیدوارم خوب باشین راست میگی امسال یکم سختتر شده ولی خدا خودش هم سختیش رو میده هم توانش رو امیدوارم تمام روزهات مورد قبول باشه با آرزوی زندگی شاد و زیبا برای مشکات نازنین خودم و مامان مهربونش سلام از شما هم قبول باشه همین الان احساس میکنم 30 روز شده خخخ
عشق مشکی یواش
12 تیر 93 6:47
سلام سلام بر مشکات جون و مامان مهربونش چه خوب اگه الان 30 روز شده باشه فکر کنم شما تا آخر ماه رمضان چهار پنج سالی روزه گرفته باشین خدایا آن صبری را که به مومنینت میدهی به ما هم بده و ما را به آنچه که توانش را نداریم آزمایش نفرما امیدوارم این ماه رمضان بشه بهترین ماه رمضان زندگیتون با آرزوی شادی روز افزون برای شما مامان مهربون سلام چه دعای خوبی؟ خخخ ایشالاه
عشق مشکی یواش
14 تیر 93 7:37
سلام امیدوارم که خوب باشین راستی میگن ماه رمضان هرچی ازش میگذر راحتر میشه ماه رمضان شما چطور بوده خدایا در این ماه رحمتباران رحمت خود را بر مشکات جونم و مامان مهربونش بباران سلام خوبی؟ کلا سخته ولی اوایل سخت تر بود
عشق مشکی یواش
20 تیر 93 7:59
سلام خوبید دل براتون تنگ شده چرا نمیاید
عشق مشکی یواش
21 تیر 93 7:35
سلام چه عجب امدین کجا بودی خانمی من هر روز میامدم وبلاگت دلم براتون تنگ شده بود
عشق مشکی یواش
23 تیر 93 7:13
سلام امیدوارم خوب وشاد باشین میگم مگه از من ناراحت شدین چرا جوابم رو نمیدین نکنه کار اشتباهی کردم سلام شمال بودم، حسابی هم مشغول! نشد بیام وبلاگ نه، واسه چی ناراحت باشم؟ :دی
عشق مشکی یواش
28 تیر 93 9:51
سلام خوبید من این دو شب قدر که گذشت برای شما و تمام مامانی مهربون دعا کردم یک شب قدر دیگه مونده شما هم برای من دعا کنید شهادت امام علی هم به شما تسلیت میگم دوست دار همیشگی شما زری سلام عباداتتون قبول باشه مرسی که دعا کردین منم بهتون تسلیت میگم
عشق مشکی یواش
29 تیر 93 7:50
سلام خوبی خانمی ما دلمون براتون تنگ شده کی مطلب جدید میزارین با آرزوی روزهایی زیباتر برای شما سلام مررررسی تو فکرشم نمیدونم چرا تنبلیم میاد میزا م ایشالاه چشم
عشق مشکی یواش
31 تیر 93 7:52
سلام امیدوارم خوب باشین مامانی تنبل فکر ما هم باش که دلمون براتون تنگ میشه با آرزوی زندگی شاد برای شما قبول دارم به شددت تنبلی کردم همین الان اپ میکنم
عشق مشکی یواش
23 مرداد 93 16:49
سلام خوبید دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده بود من داخل مسافرتم کمتر میام وبتون امیدوارم هرکجا که باشید بهترینها مال شما باشه دوست دار همیشگی تون عشق مشکی یواش شرمنده بد قولیم طولانی شد...
عشق مشکی یواش
25 مرداد 93 16:50
سلام ما هنوز منتظر هستیم
مامان
27 مهر 93 7:43
مهربانم ! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک ! مرسی از متن قشنگت شاد باشی ****