مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نور زندگی ما

تیر مرداد شهریور

1393/6/7 11:38
نویسنده : مامان حدیث
6,721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ملوس و نازم

ببخشید که خیلی وقته وبلاگ ت رو آپدیت نکردم. دیروز روز دختر بود و پارسال یه همچین روزی برات تولد مفصلی گرفته بودم. واسه همین دلم نیومد دیگه به تاخیر بندازم آپ کردن رو...روزت مبارک دختر ملوسم بوس

طبق معمول عکسا و توضیحات رو توی ادامه مطلب میزارم

 

از عکسای قدیمی تر شروع میکنیم:

اب بازی تو حیاط خونه مادر جون

مشکات و بت من :دی

تربچه مامان

نمایش موزیکال به شدت به بچه ها خوش گذشت

بعدش هم بازی تو پارک فدک

افطاری توی پارک...

اولین جایزه آفرین مشکات از شادی جون، کلاس بازی و قصه و شعر فرهنگسرا

این عکس پارساله نمیدونم از کجا دانلود کردم :دی

یه روز رفتم تو اتاق دیدم مشکات داره سی دی هاش رو ردیف میکنه

کاردستیه مشکات خانوم با نقاشی های خوشگلش

خونه با پنجره و لامپ و در... عاشقه نقاشیهاتم هنرمنده من

پاها و دم پرنده رو! چشم بزرگ و یه لبخند زیبا ههه ههه (حیونی نوک نداره! )

بعده ماه رمضان چند تا کیک داشتیم

اولیش این مدل بود در دو رنگ بنفش و پوست پیازی ست پارچه ای که برای بله برون عروس برده بودن!

کیک باب اسفنجی تولد آریا مهر

اولین ژله تزریقی من

مشکات و یه سری کادستی و خلاقیت که خیلی خیلی دوست داره ....

تولد وانیا جون:

این تیرامیسو رو هم خودمون درست کردیم

مشکات وسطای تولد خوابش برد و وقتی بیدار شد ، خیلی خوش اخلاق نبود

ولی اخرای تولد که بادکنک بازی بود دیگه همه چی خوب شد

مرسی سیما جون خیلی خیلی به کا خوش گذشت. ایشالاه همیشه به جشن و شادی باشین و جشن 120 سالگیه وانیا جون و بگیرین

لهه، ویلای پدر جون:

دخترم پشت ماشین خوابش برده

یه روز عصر از خواب بیدار شدم و دیدم مشکات شبیخون زد به وسایلم

قربون دستای کوچولوی خوشگلت بشم

اولین بیسکوییتی که مشکات خودش درست کرد، با قالب و وردنه و سینی ای که فایزه جون براش فرستاد...

مشکات و ژست اونجوریش خخخخ

قبل از رفتن به تولد پرنیا جون

مینی موس کوچولوی مامان

چه عروسی بشه این پرنیا خانووووم :*

محبوبه جون مرسی بابت همه زحمتی که کشیدی. ایشالا جشن فارغ التحصسلیش رو بگیرین

اخرین دوره ضندوق خونه ما:

 

چه بزرگ شدین ماشالاه

بنیتای عاشق توپ...

حرکت جدیدی که مشکات یاده دوستاش داد، با انگشت خامه شرینی نارنجکی رو بخورن خخخ

شب دوره ...

خونه شیما جون

به شددت خوش گذشت مرسی شیما جون از پذیرایی عالی و غذای خوشمزه و ....

 

عااااااشقتم مشکات...

پسندها (5)

نظرات (8)

مامی وانیا
7 شهریور 93 17:42
به به از اینورا میبینم که بالخره آپ کردی ای تنبل اینا که همه عکسای منه پس تو گوشیرو برا چی خریدی ایشالاه همیشه به جشن و مهمونی باشین ههه ههه سیما، گوشیه من و تو نداره انصاف داشته باش چندتا از عکسا با گوشیه خودمه خخخخ
مامان خدیجه
8 شهریور 93 10:01
حدیث جون دیر اومدی نگران شده بودم از طرف من مشکات جون را ببوس روز دختر را هم تبریک میگم حدیث جون اگه موردی نداره میخواستم بپرسم این کیکها را خودتون درست کردید دوره قنادی دیده اید عالی بودند سلام مرسی از لطفت خانومی.چشم حتما بله خودمون درست میکنیم. چشاتون قشنگ میبینه
جیران بخشنده
9 شهریور 93 0:47
واااای چه نی نی های خوشگلی همیشه شاد باشید چه کیک های قشنگی آفرین به این مامان هنرمند مرسی ؛ شما هم همیشه شاد و سلامت باشین ممنون از نظر لطفتون
زهرا مامان مه سما
10 شهریور 93 21:31
وای حدیث عالی بود کلیه عکسا کیکا که مثل همیشه عالی بود مشکات هم که جیگره عکساش حرف نداره همیشه ولی وقتی عکس بچه ها را میبینم یه جوری میشم خیلی زود بزرگ شدن به یه چشم به هم زدن مرسی طلا نظر لطفته ولی من از بزرگ شدنشون لذت میبرم ولی کاش همینقدری میموندن خیلی سنه شیرینیه
حنانه
19 شهریور 93 11:57
بهبههههه مشکات جونم چه عکس هی خوشگل ونازی انشالله همیشه دختر ومامانش تفریح وگردش باشن حدیث خودتم خیلی ماهیییی دوستتدارم هزار تا قربونت برم باوفا چشاته که ناز میبینه مرسی طلا منم خیلی دوست دارمممم
عشق مشکی یواش
30 مهر 93 7:27
سلام چرا دیگه نمیاید وبلاگ
عشق مشکی یواش
5 آبان 93 5:33
سلام دیگه نمیای دلم براتون تنگ شده دوست دار همیشگی شما زری سلام نمیدونستم کسی پیگیره وبلاگمه امروز اپ میکنم به امید خدا
مامان خدیجه
7 آبان 93 13:57
عزيزم كجايي بابا هنرمند عجب كيكهايي درست كرديد كيك آوا هم خيلي قشنگ شده به ما ياد نميدي مرسی نظر لطفته عزیزم والا اینقدر عکسا زیاده که حوصله م نمیگیره اپ کنم. ولی چشم. اتفاقا هین روزا قراره دوره اموزشی بزاریم