مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نور زندگی ما

عكس آتليه+31/2/92

1392/3/1 11:04
نویسنده : مامان حدیث
14,434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلا طلاي من

امروز اخرين روز ارديبهشته، ماهي كه من خيييلي دوسش دارم.

دو سه روزي هست كه اومديم بابل ، البته بدون بابايي. پدر جون و مادر جون اومده بودن تهران، ما هم باهاشون فرار كرديم هه هه. تقريبا 3 هفته شايدم بيشتر بود كه تهران بوديم.

دوره پر مهموني بود :دي ديگه همش من و شما توي اشپزخونه بوديم. يه كم نياز به استراحت داشتيم.و لذااااا، فرار كرديم نیشخند. البته خدا بخواد بابايي امشب كارش تموم ميشه و مياد.

قول عكساي اتليه ت و داده بودم اينم از اين:

ببخشيداااااااااا اسپند دم دست ندارين، صلوات يادتون نرهعینکچشمک

 

يادم رفت بگم . عكس ها رو آتليه نازنين گرفتيم

 

 

آخ كه يادم مياد سر اين عكس چقدر گريه كردي، دلم مي خواد سرم و بكوبم به ديواااار

اينم عكس اخر مشكات و ابوالفضل جون : البته عينكت و هرچي خواستم بزارم به چشات نذاشتي.

قبلا گفته بودم. لازم مي دونم بازم بگم اين سري  تو اتليه خيلي اذيت كردي

1:45 دقيقه توي اتليه بوديم، سه بار خانم عكاس رفت بيرون كه باشير ساكتت كردم، با كلي خوراكي و ... گولت زديم تا بتونيم اين 5 تا عكس و بگيريم البته يه ‍ژست ديگه هم داشتي كه اينقدر عنق بودي تو اون ژست، اصلا چاپ هم نكردمش زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سحر مامان ارشاک
1 خرداد 92 11:13
عزیزم چه خانومی شده
ماشالا



مرسيييييييي
صفورا مامان آوا
1 خرداد 92 11:34
عزیییییییییییییییزم چقدر قشنگ شده عکساش به خصوص اونی که کلاه صورتی سرشه اون عکس دوتاییه که محششششششششره


مرسي عزيزم
منم عاشق عكس دونفره شونم ههه ههه
صبا مامان نیوشا
2 خرداد 92 12:16
زنده باشه این لختی خانم من. براش اسپند دود کن مامانش. از طرف منم بچلونش و بماچش


مرسي عزيزم
چشششم
مامان وانیا
3 خرداد 92 9:49
عزیزم چه خوشگل شده عیب نداره مامانش به نق زدناش می ارزیده ببوسش گلمو


مامان سیما جون ، ببخشید من باندازه شما با حوصله و با سلیقه نیستم. خدا رو شکر همین چند تا عکس و تونستیم بگیریم :دی
مامان وانیا
4 خرداد 92 17:12
چه عکسهای قشنگی خانوم طلا


مرسی عزیزم
ازاده مامان هانا
5 خرداد 92 1:46
عشق نفس جیگر هلو دل نفسسسسسس بووووووووووووووووووووس خیلی عکسات ماه شده خیلیییییییییییییییی



چشای خوشگلته که همه چی رو مااااه می بینه :بوووس
مامانی وروجک ارمیا
8 خرداد 92 14:00
سلااااااااااااااااااام حدیث جون.وااااااااای چه عکسایی خیییلییییییییی قشنگ شدن البته مشکات جونم قشنگشون کرده مبارکه؟


مرسی عزیزم :دی
اگه بدونی چه بلایی سرم آورد تو آتلیه ههههه ههههه
زهرا مامان مه سما
8 خرداد 92 16:09
عزیزممممممممممممممم چقدر عکسای قشنگیییییییییییییییییی عالی شدههههههههههه


مرسی طلا چشات خوشگل میبینه :بوووس
مریمی مامان هانا
17 خرداد 92 20:35
هزار الله اکبر چشم حسود بترکه


ههه هههه مرسییی
هومن
23 خرداد 92 8:50
این پستش بغض آلود بود برام.
حسابی کیف کنیین.


چرا بغض؟؟؟ دخترم داره مستقل میشه! واسه خودشم بهتره چون شب و خیلی راحت تر می خوابه. جات خالی شیرین زبونی هاش و شیرین کاری هاش و ببینی
نیر
28 خرداد 92 9:07
عزیزم چه قبافه مهربونی داری لباستم خیلی نازززززززه مثل خودت
ماشالله هزار ماشالله


با منی؟؟؟؟ من دارم از هوش میرم
لباسم و از رو مانتو دیدی اونوقت؟ :دی
یاسمن مامان رادین
4 تیر 92 23:43
الهی قربووووونت برم.

عکس با کلاه صورتیه عالیههههههههههه


به قول مشکات کال لاااه
قابل نداره :دی بوس
persian mom
7 خرداد 94 2:07
چه خوب،منم بابل هستم ،هميشه نازنين ميبرم پسرمو خيلي عکسهاش قشنگ شده سلامتي