مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نور زندگی ما

سومین چهارمین و پنجمین دندون

1391/8/30 15:00
نویسنده : مامان حدیث
546 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود دوتا دندون بالا اذیتت می کرد و لثه ت هم ورم داشت بالاخره دیروز در اومد

چقدر این چند وقته شکم روی داشتی و من بعد تو دلم واسه مای بیبی های ٥٠ تومنیت میسوخت

 

البته یه ماهیه هاگیز و شروع کردیم من که خیلی راضیم ازش

داشت یادم می رفت دندون های بالا دوتاش و با هم در اوردی

شبش هم دیدم پایین سمت راستت یکی دیگه هم جوونه زده

 

مامان قربونت بره خیلی اذیت شدی

 

این روز ها تمرین پریدن می کنی

حسابی رقاص شدی: یه دست بالا یه دست رو برو از مچ می چرخونی گردنت و کج می کنی لبخند می زی بالا و پایین می منی گاهی هم دور خودت می چرخی. یعنی این وقتا می خوام بخورمتتتتتت

تمرین پریدن می کنی رو پنجه وای میستی و راه میری. عقب عقب هم راه میری

اکثر کلمات و تکرار می کنی تقریبا دوهفته هست تا کسی چیزی بهت میده می گم تشکر کن، می گی ممنون ( ممنو) اونوقت همه عاشقت می شن و کلی قربون صدقه ت می رن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی وروجک
30 آبان 91 23:03
ای جوووووووووووووووونم قربون ممنون گفتن دخمل فهمیده!دندونای بالایی واقعا سختن .خسته نباشید مادر و دختر.


هه هه ممنو آله دون

مشکات گفت ممنون خاله جون
اره بابا با اینکه دو روزه جوونه زده ولی خیلی پیدا نیست
نیر
30 آبان 91 23:46
دندونت مبارکه عزیزم
خوب مامانش عکس میذاشتی از رقاصه کوچولوی من
دوستت دارم


مرسیییی

چشم می زارم . ولی تو فیلم خیلی با مزه تره
الناز(مامان بنیا
2 آذر 91 9:21
مبارک مبارک ما عکس می خوایم یالاه


ههه ههه چشم عکس از چی؟ دندون؟ خودش/ خودم؟ اتاق تمساح ها؟ :دی