مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نور زندگی ما

کادو هایی که زحمت کشیدن واست اوردن

1391/9/21 21:43
نویسنده : مامان حدیث
4,413 بازدید
اشتراک گذاری

مادری، این لباس هایی که میبینی من از ٥ سال پیش ( یعنی اون موقع که هنوز عروسی نکرده بودم) با عششششق برات گرفتم

آخه من مطمئن بودم بچه ام دختره مژه آخه من عاشق دخترمقلب

اینقدر مطمئن بودم و این و ابراز می کردم ، هرکی  مسافرت می رفت برای شمام لباس دخترونه میاورد ماچ

 البته تو این پست کادو ها رو می زارم

ولباس هایی که فائزه جون و دایی حامد زحمت کشیدن براات خریدن و فرستادن

این تاپ و شلوارک رو خاله هدی به همراه ٤٠ تا کتاب که توی صفحه اول همشون برات یادگاری نوشته امسال بهت عیدی داد.

این شلوار پیش بند دار و فکر کنم ٤ سال پیش برات دوخت ( خاله هدی خیلی خیاطیش خوبه، لباس جشن حنا بندون منم خودش دوخته)

 

 این بلوز و شلوارم امسال که با هم مشهد بودیم، از اونجا برات گرفت

 

 این چشم و نظر که ابگینه دست سازه رو خاله هدی امسال از اصفهان گرفته برات

این قاب عکس و اولین بار که رفتیم خونه خاله هدی بهت داد، باید عکسات و بزارم توش که خوشگل شهنیشخند

اینم ادامه عیدی هاته . صفحه اول همشون و خاله هدی برات یادگاری نوشتهقلب

 

این بلوز خیلی خوشگل و نرم و دایی هومن از ترکیه برات گرفت. فکر کنم یک سال قبل به دنیا اومدنت بود. دستش درد نکنه، چه ملوس شی تو این لباس هاقلب

 این و عمه مریم امسال عیدی گرفت برات مژه

این گل ها رو هم بیمارستان که بودی واسه زردی ت ، اومد ملاقات و برات گرفتقلب

این کت رو لباسی رو الهام جون و عمو سیروس برات از قشم ، عیدی گرفتنقلب

این چراغ مطاعه فنقلی رو علی جون خاله فاطمه بابا برات گرفت( بی مناسبت) آخه خیلی دوست داره

این شلوار کوتاه و تاپ و طراوت جون برات گرفت

اون پیراهن ابی که خیییلی هم بهت میاد و محبوبه جون برات گرفت. دستشون درد نکنه!

 

این گربه خوشگله همون "اددی " هست که مینا جون برات گرفت

 

این سگ خوشگله و یه مبلغی پول، باران طیبه جون آورد برات، همون روز که سفره صلوات داشتیملبخند

این عروسک و مامان صدیقه،مامان مهسا جون گرفته

یه دستش و فشار بدی ضبط می کنه، دست دیگه ش و بزنی پخش میکنه. خیلی با مزه هست

این اینه که سیفتیه و با یه عروسک دندون گیر مهسا جون برات گرفت. دو تاش و خیلی دوست داری

اینم شنگولکته خیلی دوسش داری . ازاده جون و عمو مهدی رفته بودیم خونشون بهت دادننیشخند

 

این پیراهن خوشگل و فرانگیس خانم مامان تهمینه جون برات گرفته اون ساق قهوه ای هم خودم باهاش ست کردم

این چراغ خواب و فاطمه جون ( دختر خاله من) تو جشن 10 حمامت آورد

اینم وقتی حدودا یه هفته ات بود، دوستم میترا جون برات آورد

البته کادو ها خیلی بیشتره که ایشالاه در آینده اونا رو هم آپ لود می کنم.

 

این لباس ها رو هم فائزه جون و دایی حامد گرفتن

از این پیشبند 3 تا بود

این پروانه گلش و بکشی پایین بال بال می زنه

این یه سره رو هم از بس پوشیدیم این رنگی شد نیشخند

اینم یه پتوی زبرای خیییلی نرمهقلب

 

مطمئن بودم که لباس ها بیشتر از ایناست ولی هر چی فکر کردم نفهمیدم کجان

الان یادم اومد که کوچیک شدن و برات گذاشتمشون کنار

سر فرصت از اون ها هم عکس می گیرم

 اینم جدید تر هاش:

 

این گیف تولد ابوالفضل جونه که تو مینی پارک رنگین کمان بود

این تی شرت و مامان فرشته جون سر لولویی داده بود .پشتش هم یه بیضی خالیه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

elena
11 مرداد 91 0:33
سلام مامان خوش سلیقه به وبلاگ منم سر بزن چیزای خوبی برای کودک نازنینت پیدا می شه
مامی مائده
11 مرداد 91 0:54
وای چه لباسای خوشگلییییییییییییییی مخصوصا اولی و اخری مبارکت باشه عزیزممممم


مرسی مائده ججون چشات خوشگل میبینه
زهرا مامان مه سما
11 مرداد 91 13:02
به به به افرین به این مامان با سلیقه حدیث تو هم عین من عشق دختری پس


ههه هههه اووووف، خیییلی
saba
11 مرداد 91 14:35
مرسی به این مامان خوش سلیقه..... چه خوشکلم هستن انصافا


قابل نداره صبا جونی
اینا همه کادو بودن :دی
ابو الفضل و زینب
11 مرداد 91 16:13
سلام چه نی نی نازی دارین...
به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم....
با تبادل لینک موافقید؟


مرسی عزیزم
چرا که نه؟ خوشحال میشم