مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نور زندگی ما

تولد گروهی play house

1391/8/23 2:31
نویسنده : مامان حدیث
4,653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز روز تولد گروهی بود

کلی از دوستات اومدن، کلی هاشونم نشد که بیان

جاشون واقعا خالیقلب

حسابی کیف کردی مادر. تا می گرفتمت، می گفتی "باجی باجی" به سر سره می گفتی بازی ههه هه قهقهه

یه کامیون و گرفته بودی و به قول بابات رالی می رفتی. هر کی هم هر چی می گرفت شما همون و می خواستی.

رادین و صداش می زدی (رادییییی) ارتا رو هم همین طور. امیر و هم صدا می زدی ولی تو جمع امیر نداشتیم ابرومتفکر

به من و بابایی هم خیلی خوش گذشت، دوستای گلم و دیدم، نه که تولد هم نگرفتیم برات، این جا خیلی بهمون چسبید. دست همه مامان های گلللل درد نکنه که یاری کردن تا این تولد برگزار بشه

ماماااااان! هرچی دنبال کابل دوربین می گردم، پیداش نمی کنم. نمی دونم بگم از وروجک بودن شماست یا شلختگی من!!!مشغول تلفنخجالت

ولی قول می دم تا اخر هفته برات آپ کنم مامی چشمکماچ

اینم از عکس ها :

اینجا دعوت بودیم، اینم کارتش:

 

نذاشتی یه عکس درست درمون ازت بندازمچشمک

به هر جایی سرک کشیدییول

اینجا با ارمان جون جلوی در خونه وایسادین

یه سری از بابا های دوستای گلت 

اینم موج مکریکی بابا هانیشخند

این جا جلوی کیک و شمع ، با دوست جونای گلت

ببین تو رو خدا، فقط نگاه من به دوربینه نیشخند

از چپ: بنیا خوشگله، آقا آرتین خوش تیپ، رادین گلی بغل مامان گلش، آقا سبحان گل، آوا جونی، پرهام خان، مشکات خودم، وانیا جون

با رادین کورس انداختی، کوتاه هم نمیومدی، بلیزر سوااار

این گیفت و ارمان خوش تیپه زحمت کشید به یادگار داد به همه نی نی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الناز(مامان بنیا
15 آبان 91 13:34
حدیث تو یه فرشتی و مامان مهربون اونجا فهمیدم چه خوبی


مطمئنی با منی؟؟؟؟
من شب خوابم نمی بره هاااااا

بیا بخل دوستم:بوسسسس
الناز(مامان بنیا
17 آبان 91 15:26
اره عزیزم یه مامان مهربون و خاص


مرسی گلم

من امشب چه جوری بخواااابم از ذووووووق :بوووس
مامانی وروجک
19 آبان 91 13:38
سلام حدیث جون مامان مهربون !چه تعریفی ازت کرده الناز!من گفتم حتما عکسارو گذاشتی با ذوق و شوق اومدم ولی عیبی نداره با این وروجکا کابل گم شدن دور از انتظار نیست.مشکا جون تفلدت مبارککککککککک


ههه ههه اره گم شده ، پیدا هم نمیشه
آبروم رفت :دی

مرسی از شما و الناز جون لطف دارین :بوووس
سپیده
21 آبان 91 17:44
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من" سر بزنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامانی وروجک
30 آبان 91 23:11
وای حدیث اگه ارمیا بود نمیذاشت هیچ جایی سالم بمونه با مشکات زوج خوبی برا بهم ریختن و بازی کردن میشدن.ههههه


100% همین طوره ههه ههه
خدا قسمت کنه (چشمک)
نگار(مامان سام)
2 آذر 91 19:30
خوشگل خانوم تولدت با تاخیر مبارک.


مرسیییی :دی
:بوووس