مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

نور زندگی ما

روز کودک مبارک

1391/7/18 12:23
نویسنده : مامان حدیث
770 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح آقا جون زنگ زد روز کودک و تبریک گفت

شب هم عزیز زنگ زد.

من که از همه جا بی خبر بودم مادر ! ببخشید!

دیروز من و دخترم باتفاق رفتیم بیرون . رفتیم نونوایی، سر راه یه ببعی دیدیم. کلی ذوق کردی و همش خودت و پرت می کردی سمتش.

3تا نون گرفتیم شد 1900 بعد همین مسیر و برگشتیم. تو کل مسیر بع بع کردی نیشخند

برگشتنی بغل یه خانمی، سگ دیدیم حالا هی می گفتی آپپپپ آپپپپ

دوباره اومدیم پیش ببعی که جلوی قصابی بود، رفتیم گوشت خریدیم کیلویی 24 تومن. فکر کن!!!

غروبی کتاب "دادا تو فصل پاییز" و می خوندم برات، کتاب و ازم گرفتی، شروع کردی به آواز خوندن: دادااا داداااا

اولین جمله ت رو هم 3 روز پیش گفتی: بابایی از ماشین پیاده شد، شمام گفتی "میریم، میریم" یعنی با هم بریم.

بابا پرسید میای؟

سرت و محکم تکون دادی و گفتی: "اییه. من میام"

مامان قربون حرف زدن هات بشهههههقلب

اینم عکس های دیروز

مشکات خانم چند ثانیه وایمیسته تقریبا یک دقیقه

یکی دو قدم هم بر می داره، یهو تولوپ میافته

مشکاااات؟

مشکات وقتی می خواد با کسی ارتباط بر قرار کنه این جوری نگاش می کنه ببینه مزه دهن طرف چیه

دخترم بلااااست!

وقتی ببینه طرف از آشنایی باهاش خوشوقته این جوری میشه :

مامان قربون اون همه ناز و ادات بشهههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران اردیبهشت
18 مهر 91 1:08
عاشق آواز خوندنشم


مرسییی
هنوز رادیو شکسته شدنش و ندیدیییی
گلاره
19 مهر 91 21:26
عزیزممم حرف میزنه حدیث جونم از طرف من ببوسش


حرف که خوبه ، شیرینه
گاهی وقتا رادیو کسته میشه، سر و کلمون و میبره ههه هه
مرسی چشم :دی
نیر
25 مهر 91 0:39
قربونت برم من خوشگلم فدای اون نگاهت موشییییییی من



مرسییییی:دی

سودابه
27 مهر 91 9:53
تولد تولد تولدت میبارک
مبارک مبارک تولدت مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین


سلام:دی
مرسی. حیف که شما رو به جا نمیارم
ولی امیدوارم هر جا هستین، شاد و پیروز باشین :دی

وبلاگ محمد متین عزیز و دیدم ، خدا حفظ ش کنه
سمانه مامان پارسا جون
27 مهر 91 19:21
تولدت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم :دی
همای آسمان
2 آذر 91 20:03


یعنی جیگرشو می خورم [hr

ههه ههه بفرماییید بخورید :دی