مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نور زندگی ما

به نام خدا

1391/3/11 18:42
نویسنده : مامان حدیث
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

اول با نام خدا شروع میکنم که همیشه فرشته های مهربونش و میفرسته که مواظب شما فرشته کوچولوی ما باشن

ممنونم از خدا که یه دختر ناز و عسلی بهم داد

امیدوارم همیشه به یاد خدا باشی و فقط از خودش کمک بخوای.

 

امروز دیگه جدی جدی تصمیم گرفتم که وبلاگت و درست کنم.

البته از قبل به دنیا اومدنت یعنی از روزی که تصمیم گرفتیم که از خدا بخوایم شما رو به ما بده ، من تمام خاطرات و مینوشتم.

 

حالا اون خاطرات و وارد میکنم به وبلاگت که ماندگار تر شه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فافا
11 خرداد 91 20:14
ایشاا... خدا حفظش کنه براتون


مرسی خاله جون خدا همه مامان بابا های مهربون و برای نی نی هاشون حفظ کنه
خاله بهی
11 خرداد 91 20:21
عزیز دلم قربون اون چشمای ناز و صورت مهربونت برم که به مامان جونت رفته.... ایشاا.... صد سال زنده باشی و خاطرات سبز و قشنگی و اینجا بخونی و بعدها خودت بنویسی....
چه سعادتی داشتم من که اولین نظر وبلاگت و گذاشتم.... امین محمد هم یه دوست جون دیگه به دوست جونای وبلاگش اضافه شد....

میبوسمت نور چشمی...









مرسی خاله بهی
سعادت از من بود
ایشالاه که دوستیمون سال های سال ادامه پیدا کنه
مامی مائده
12 خرداد 91 12:52
مبارکههههههههه قربون اون چهره معصوم و خوشگلت بشم منننننننن


مرسی خاله مائده جوون
مرسی که مامانی و هلش دادی هه ههه