مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نور زندگی ما

1/10/1389

1391/3/12 13:37
نویسنده : مامان حدیث
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی

امروز به طور جدی دست به کار شدیم واسه اینکه به جمع ما (من و بابا بهروز) اضافه بشی.

امروز ساعت 9 صبح تو بیمارستان صارم، با خانم دکتر نادری وقت داشتم.

13.400 ویزیت و 15.900 هزینه کاشت سرویکس و کلی آزمایش که 142 تومن پول اونا شد.

چیشششش

بدون باش! کوچولو!

کلی خون ازم گرفت  و یه ظرف واسه آز ادرار

ماه آینده هم باید جواب آزمایشات و ببرم بیمارستان که نشون دکترت بدم.

 

می بخشی که به اسم صدات نمی کنم!

چند تا دلیل داره:

1-هنوز معلوم نیست که دختری یا پسری(گرچه، حتما دختری)

2-بابات از اسمایی که من انتخاب می کنم زیاد خوشش نمیادد.

 

بزار لیست اسم ها رو بزارم:

بهنود :فرزند ذکور نیکو

آنیتا :مهربان و خوش رو (زندی)

درسا : مانند مروارید(ساسانی)

آروشا :درخشان نورانی باهوش

آرمیتا :پاک فروتن آرامش یافته

شروین :کسی که همه او را دوست دارند ، همیشه پیروز

ونداد :بشارت دهنده پیروزی

کیانا : کیانیان، شاهانه

کیان :شاهی

آراد :فرشته ای موکل به دین و تدبیر امور زرتشتی

سارینا :پاک و خالص

پانته آ :نگهبان نیرومند

پارمیدا :بهشت کوچک،پرمهر دانا فرشته خوبی

 

این لیست اولیه بود

این داستان ادامه داره ههه هههه

 

دو ، سه ماه پیش توی مهر ماه رفتم پیش یه دکتری به اسم خانم دکتر زهرا میر اسماعیلی ، سهامدار بیمارستان آتیه هست!

اصلا ارزش رفتن نداشت !

فقط بگم واسه 10 دقیقه ای که اونجا بودم، 17.000 تومن پول ویزیت و 8.000 پول پاپ اسمیر گرفت بعدشم گفت که 3.500.000 واسه زایمان طبیعی و 5.000.000 واسه سزارین میگیره

بعدشم من که گفتم می خوایم 7، 8 ماه دیگه بچه دار شیم، گفت 3 ماه قبل اقدام بیاین که قرص بدم!

همین !!!

 

گلم از امروز تصمیم گرفتم همه خاطرات و واست بنویسم.

 

راستیییی تا یادم نرفته، ما حدودا 20 ام این ماه می خوایم بریم مسافرت، مالزی سنگاپور.

دوست داشتی با هامون باشی؟نیشخند

ولی ما می خواستیم قبل اینکه شما بیای بریم نیشخند حق بدههه !زبان

ایشالاه شما که بیای، از آب و گل درآی ، اگه نی نی خوبی باشی،میریم "یونان"

حتما جای قشنگیه، حتما بهمون خوش میگذره مژه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)