مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نور زندگی ما

تولد مشکات جونم

1392/7/22 18:22
نویسنده : مامان حدیث
9,955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزز دلم

فرشته کوچولوی نازم

اختصاصا این پست و میزارم واسه توادت که تو خونه خودمون گرفتیم و از کارهای قشنگت بعدا مینویسم

بعد از تولدی که تو شمال گرفتیم، خیلی از دوستامون ازمون خواستن که اینجا هم بگیریم، ما هم که پایههه

ولی خب چون بابایی تا اخر مهر خیییلی کار داره و سرش شلوغه،  دست تنها بودیم و یه مقدار زیادی محدودیت داشتیم. با این حال سعی کردیم با امکانات موجود تولد قابل قبولی بگیریم

اینم از عکساش:

کلی بادکنک صورتی و سفید و بنفش هم به سقف اویزون کردیم ولی نمی دونم چرا اصلا عکس نگرفتیم ازشون؟؟؟

اخرش گفتیم هرکی یادگاری ننویسه، هر چی خورد، گوشت شکمش بشه،

انصافا هم همه یادگاری خوبی نوشتننیشخند

این عکس تقریبا دسته جمعی

البته چند تا از دوستای گلمون تو عکس نیستن!

قربون نگاه معصومت قلب

 

 

این هم کیک که اصصصلا شباهتی به چیزی که من سفارش دادم نداره. ولی از اونجایی که به خودم قول دادم سخت نگیرم، خیلی منطقی و مهربون با قضیه برخورد کردمآخ

اتیش بازی که منجر به دود گرفتن خونه شد و بعدش با در باز کولر و روشن کردیم تا دود بره :دی

مراسم چاقووووو

کیک عد از عمل (به دست دوستای گا و فشفشه ها)قلب

واااای رهام و میبینم یاد کنترل میوفتم خخخخ

دوتا از کنترل ها رو گذاشته بود تو دایره بیس سینما خانواده

منم فکر می کردم خودم برداشتم گذاشتمش جایی که دور از دسترس بچه ها ، ولی یادم نمیومد کجا!

تو دو روز ککللل خونه رو گشتم تا نهایتا با یک روش خفن قدیمی پیداش کردیم. گاوچران

پذیرایی عصرونه:

جوجه کباب و مخلفات

پان اسپانیایی

موس گیلاس

و دوغ

اینم گیفتی که اخر به مهمون های گلمون دادیم.

البته یکی دو نفر گیفت هاشون و جا گذاشتن، نشونی بدن تحویل بگیرن هه هه

و نهایتا جمع و جور کردن خونه!

بعد از جمع و جور کردن شروع کردم به جارو برقی،اونم از اتاق خواب ها ، رسیدم به هال، دیدم که مشکات غش کرده.

 

جا داره از همه دوستای گلمون که با اومدنشون به جشن ما صفا دادن تشکر کنیم، مخصوصا دوستای 4 پایه موننیشخندماچ

از ماهدخت جون ، مسئول جشن آذین هم بخاطر قبول زحمت طراحی تم ها خیلی ممنونم.

از مائده جون مامان پرنیای عزیز هم تشکر می کننم که در یک حرکت ضربتی غیر منتظره قبول زحمت کرد و لیبل تی بگ و دوغ و تاپر غذا رو برامون طراحی کرد و فرستادقلب

پسندها (1)

نظرات (5)

قالب و تقویم کودکانه
22 مهر 92 18:59
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com
ميترا - آرتين
22 مهر 92 20:19
هديس جون واقعا دستتت درد نكنه خيييلي زحمت كشيده بودي.
روش خفن قدیمیيت چيه منم كلي چيز گم كرده دارم
منم گيفت آرتين و رو تخت خوابتون جاااا گذاشتم...
بازم ممنون از همه زحماتت


چشم یاد آوری کن برات بیارم تو تولد های اااینده

بعدا بهت میگم سکرته خخخخ
نیر
28 مهر 92 18:22
تولدت مبارک عروسک کوچولو
دستت درد نکنه حدیث جون عالی بود


مرسی خاله نیر

دست شما درد نکنه که همیشه به ما سر میزنی.
وووی نیر چقدر دلم واسه صدا و لهجه باحالت تنگ شدددد
مامانی ارمیا وروجک
3 آبان 92 22:01
ایول به حدیث جونم.خسته نباشی گلم.خیلی شیک و با سلیقه معلومه که خیلی مهمون نوازی!یه سر باید مزاحم بشم!


قربونت برم
مرسییییی. جاتون همیشه خالیه
ایشالاه یه روز بیاین عکس با همی بگیریم :دی
یاسمن مامان رادین
28 آبان 92 15:28
عزیزم همه چیز مثل همیشه عالی بووووووود.ممنونم دوست خوبم. فقط حیف که من دیر رسیدم ایشالاه این دفعه زود میای جبران میکنی، اگه نگهت می دارم طی بکشی، تا دیگه دیر نیای