مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نور زندگی ما

کلی خاطره کلی عکس

1392/7/3 0:20
نویسنده : مامان حدیث
13,059 بازدید
اشتراک گذاری

باغ پدر جون، هاپوی مورد علاقه بچه ها

مینی پارک رنگین کمان بابل

مشکات از قلعه خودش به تنهایی میره بالا و سر میخوره

از قسمت سرسره برمیگرده بالا!!!

خانه کودک تماشا ، با جمعی از دوستای دوست داشتنی

داره اندام و میاره رو فرم واسه تولدش :دی

بزار ببینم چند کیلومتر دویدم؟!

باز این سبحان رفت تو اشپز خونه! نسوزون دست و بالت رو؟!!!

دررررررریا. اولین باری که مشکات دریا رو دید. من واقعا شرمنده م که شمالیم ولی بچه م در استانه دو سالگی اولین بار دریا رو دید!

 

 

اونم چه جوری؟؟؟ از تهران اومدن دنبالمون ما رو بردن دریا هاهاها. سبحان جون لطفا بازم بیا ما رو ببر دریا

رستوران حوریا،  صندلی غذا با کاربردی متفاوت

ییلاق لهه، خدا قسمت همه آرزومندا بکنه

وقتی دخترم احساس خانی بهش دست میده وژست میگیره!

اینم یه مدل دیگه!

هاهاها اینم از عکسای تولد که قولش و داده بودم

من شرمنده همه دوستای فتوشاپیستم، من جاتون بودم با این دوستم قطع رابطه می کردم!

دیگه عکس از این دوتا مناسب تر نداشتم به خدا!!!!

 

پسندها (1)

نظرات (11)

تداعی و علی کوچولو
3 مهر 92 13:12
تولدش پیشاپیش مبارک
واییییییییییی خیلی با صفا بود دلم شمال خواست ییییلاااققققق


مرسی عزیزم تشریف بیارین، خوشحال میشیم
مامان وانیا
3 مهر 92 17:19
عزیزم تولدت مبارک باشه گلم ماشالاه پرنسسی شده برای خودش با اون لباسش


مرسی عزیزم بعله چه پرنسسی؟ !!! ه ههه هه
حنانه
3 مهر 92 19:21
اخی چه ناز افتاده این دختر
تولدت مبار باشه خانمی
منم دلم دریا می خواد
خوبه شمالی هستی چرا دریا نمیری


اگه شمالی بودی میفهمیدی :دی
مرسی گلم، چشات خوشگل میبینه
صبا مامان نیوشا
3 مهر 92 22:02
ای وای من!!!! دفعه اولشه میره دریاااااااااااا؟؟؟/ خدای من.... جریانه کوزه گره دیگه.... تولدشم مبارکککککککک باشه به سلامتی خان بشه ایشالا...:دی



هه هه یه رگ خانی داره بچه م گاهی وقتا بالا میزنه :دی
دقیقا ما کوزه گران....
سلامت باشی
زهرا مامان مه سما
3 مهر 92 23:25
تولدت مبارک پرنسس 2 ساله

هدیس واقعا که من اگه بودم بیشتر از 10 بار میبردمش دریا هم افتاب بگیره هم با شنا بازی کنه هم دریا را ببینه کیف کنه وواییییییییی دلم دریا خواست


حالا بیرون گودی میگی خواهرررر ولی ایشالاه بیای با هم بریم :دی

مرسی ماچ ماچ
آني
6 مهر 92 9:19
واي چه جاهاي باصفايي ميرييييييي خوشگلم خوشبحالت ....اينجا تولد كيه؟؟؟من نمي فهمم؟؟؟


تشریف بیارین شمال، شما رو هم میبریم جاهای قشنگ :دی

تولد مشکات توی بابل!
سحرناز
6 مهر 92 23:59
عشقم تولدت مبارک هزار ساله بشی
فتوشاپت منو کشته


خخخخ نگو حجالت میکشم هه ههه
سلامت باشی :دی
مریم مامان پندار
10 مهر 92 12:03
سلام سلام
خوبی فتوشاپت منو کشت حدیث جون
دختر گلت خیلی بلا شده عاشق عکساشم
مخصوصا اون که ژست خان گرفته
ببوسش
تولدت مبارک
ممنون که به ما سر میزنی


هه ههه مرسی عزیزم. شما نمای کلوپ ولی ما دلمون واسه پنداری تنگ میشه
تازه می خوام دوره فتوشاپ پیشرفته بزارم، ثبت نام کن، تا جا ها پر نشده ههه هه
مامی وانیا
15 مهر 92 16:41
روز کودک مبارک عزیزم


مرسی
مامان ارمیا وروجک
18 مهر 92 22:02
ای جووووووونم .عکسای اشنا از دیار خودمون.قربون مشکات جون و مامان گلش.بوووووووووووووووووس


هه هه بعلهههه :دی
ميترا(مامان آرتين)
21 مهر 92 11:02
عزيييييييييزم با اون ژستاتتتت

دلم ييلاق ميخواااااد حديث

الهي تولد 120 سالگي مشكاتم و بگيرين




آخی، تشیف بیارین، گریه واسه چی؟


مرسی و همچنییین