مشکاتمشکات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

نور زندگی ما

24/5/91 + عکس

1391/6/18 14:42
نویسنده : مامان حدیث
851 بازدید
اشتراک گذاری

مشکات خانمم

دلم نیومد نیام ، ننویسم

آخه خیلی کار هات با مزه شده:

برق و تا روشن یا خاموش کنیم ، اعلام می کنی بق بق بققق

ایفون که زنگ بخوره، خودت و می کشیییییی، مجبور می کنی هر کی دم دسته، ببرتت جلو ایفون و هی نگاه می کنی و حرف می زنی، جدیدا یاد گرفتی گوشیش و هم می خوای برداری

چند وقتی بود موبایل و میذاشتی دم گوشت، از دیروز الو هم میگی :دی

سوار تاب می شی ، تا تا می خونی. اگه سیر از بازی نشی، بخوام ببرمت، خودت و تو تاب تکون می دی می گی نه نه نههههه

هر کی زبون در آره، پشتش در میاری. حتی اگه تکون بدن ، شمام زبونت و چپ و راست می کنی

تقریبا اعضای خونه مادر جون و میشمناسی ( بس که ما اینجا تلپ ایم )

مثلا پدر جون ، هومن، هدی، ابوالفضل، دد ( مامان پدر جون)  تا دد ر میبینی بهش می گی بیا بیا

البته با دست. ولی خودت پیشش نمیری :دی

غذات و هم هی ی ی ی ی خوب می خوری ولی کاملا محسوس لاغر شدی

بس که وروجک شدی ، عروسک نازمممماچ

اینم یه سری عکس جدید

این آروشا خانم، دختر دوست باباییه. ببین وقتی لج می کنی چه شکلی میشییی نیشخند

 

 

اینم شب های شیطنتته که این جوری می خوابی. واااا میری :دی

 اینم مشکات با حجاب

این طبلک و همسایه مادر جون برات گرفته

خیلی دوستش می داری

مامان قربون اون چشای پر از شررش بشهقلب

به لب تاب امان نمیدی

زودی یا میری کی بورد و میزنی. یا سیمش و از پشت میکشی. بابا رو به ستوووه میاری :دی

ببین این مواقع که شیطنتت بالا میزنه شبیه پسر بچه های شر میشینیشخندماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نهیر
24 مرداد 91 13:02
ای بلای روزگار شیطنت از چشمات میریزه خیلی نازی خاله قربونت برم ماه من


مرسی خاله
از شیطنتش نمی گم تا خودت به چشم ببینی :دی
الناز(مامان بنیا
24 مرداد 91 13:57
افرییییییییییییییییین قربونت برم من


مرسی
با تشویق شما من بیشتر به شیطنتم ادامه می دم :دی
ازاده مامان هانا
25 مرداد 91 22:47
ای من به قربون اون چسمای شیطونت میدونی حدیث من عاشق این شر کاریام هههه
قربونت بشم منننننننننننن نفسم
هانام عاشق ایفونه تا میگیم کیه نگا میکنه به ایفون
قربونش برم که انقد زود زبون باز کرده جیگرررررر


مرسی آزاده جون
منم دوست دارم ولی گاهی وقت ها واقعا موتورم و میاره پایین :دی
نرگس (مامان امیرحسین)
26 مرداد 91 12:57
واااااااااااااای بخورم این دخمل خوشگل شیطون بانمکوووووووووووووو


مرسی نرگس جون

بفرمایید بخورین :دی(چشمک)
مامی مائده
26 مرداد 91 14:01
شیطونک خاله، قربونت بشمممم


مرسیییییییییییییییی :بوسسسسس
مامانی وروجک
28 مرداد 91 14:32
سلام عزیزم.واااااااااااااااااای چقدر کار جدید افرین خاله جونی.بوووووووووووووووس
من ته فدا


ههه ههه خدا نکنهههههه
مامان عرشیا
29 مرداد 91 0:27
عزیز دلم قبونت برم واییی که تو هم شیطون بلایی مثل عرشیا .افرین به دخملی ناز که کارهای جدید یاد گرفته .


مرسی
هه ههه شایدم شیطون تر باشم
:دی